Nič krajšie už nepríde

13.03.2015 00:13

Ak dovolíte, ako prvú recenziu uvediem takú, ktorej nie som autorkou. Je ňou moja kamarátka Dominika Slavkovská a veľmi ma ňou potešila, pretože je o mojej prvej knihe Nič krajšie už nepríde.

Ďakujem, Dominika :)

Nič krajšie by už naozaj nikdy neprišlo

Nič krajšie už nepríde

Spaľujúca láska, vášeň, zmes romantiky a dobrodružstva zároveň. Zažili ste to niekedy? To všetko je priam božské. Pri čítaní tejto knihy zažijete to isté. Spaľujúci príbeh lásky Amélie a Adama dostane do kolien nejednu ženu.  Názov knihy nám hovorí, že nič krajšie už nepríde. Áno, ak zažijete skutočnú, pravú, vášnivo pohlcujúcu lásku, naozaj nič krajšie nepríde.

„Nič netrvá večne a všetko pekné raz skončí.“

Amélia. Rodina a známi ju volajú Mia. Je to mladá, krásna, úspešná žena, ktorá bola v minulosti škaredo poznačená zlou skúsenosťou. Život sa s ňou v istom čase nemaznal. Ukázal jej, aký vie byť krutý. V Miinom prípade, najkrutejší. Čas všetko postupne zahojí, no skúsenosti, hlavne tie zlé, si človek pamätá navždy. Všetko začína tým, keď Mia so svojou najlepšou priateľkou Katy dovolenkujú na Ibize. Katy je vzrušená mužmi, no Mia si užíva more, slnko a pláž. Až jedného dňa stretne pána S. Všetko začína byť krásne, priam úžasné. Mia je celá bez seba a dohaduje si stretnutie s pánom záhadným. Párkrát im to nevyšlo, no mali pred sebou posledné stretnutie a Mia si zaumienila, že ho musí spoznať skôr, ako odletia domov. Život všetko mení, a tak im to nevyšlo. Mia prišla na to, že pán S, vlastne nebol pán S. Videla ho so svojou ženou a dcérou. To čo sa na prvý pohľad zdalo osudové sa v sekunde skončilo. Nie nadlho.

Po dovolenke sa všetko vracia do starých koľají a Mia začína naplno pracovať v práci. Zavolá si ju šéf do svojej kancelárie. Jej príchod k riaditeľovi zmení Miin celý život od základov. Kto by to čakal. Nič krajšie už neprídeNový pán riaditeľ je očarujúci, sexi, priam na zjedenie. Čo myslíte? Kto by to mohol byť? Je pán S. Všetko si medzi sebou ujasnia a Mia si s ním začne románik priamo na pracovisku. Každým dňom sú si k sebe bližší. No čím ďalej sú spolu, síce sú spolu tajne, majú viacej neprajníkov.

„V skutočnosti sme obaja túžili po jednom. Premýšľala som, či sa ho niekedy nabažím. Narodili sme sa, aby sme boli spolu. Navždy. Bola som o tom presvedčená.“

Na kľúčoch ma zaujal prívesok. Bolo to oceľové srdiečko a na ňom kurzívou vyryté: Navždy tvoj. ,,Si si istý?” spýtala som sa nesmelo. ,,Nikdy som si nebol viac istý.”

Ich láska je silná, no obidvaja sú poznačený nepekným vzťahom z minulosti a sprevádza ich veľká žiarlivosť. Veľakrát sa od seba odlúčia. Všetko pokazí jedna esemeska, ktorú Adam pošle omylom Mii.

„Zlatko, dnešný obed bol skvelý. Teším sa na noc plnú vášne.“

Mia, zničená, sklamaná nevie čo ďalej. Ich vzťah sa z jedného dňa na druhý bez slova skončí. Už ich nespája nič a pri tom ich spája úplne všetko.  Stratená láska, sklamanie, strata kamarátok, ktoré sa tvárili ako sväté a pritom boli najhoršie. Život sa s Améliou naozaj nemaznal.

“,,Ver mi, že aj mne je to ľúto.” Otočila som sa na päte a zamierila som na podzemné parkovisko. Žiaľ, nie každý, kto sa tvári ako priateľ, ním skutočne je. Niekedy musíme stretnúť aj takých ľudí, aby sme si viac vážili tých, ktorí pri nás stoja. Nič nie je zadarmo a všetko zlé je na niečo dobré. Sú ľudia, ktorí nám do života vstúpili a aj odišli. Možno dobrovoľne a možno museli.”

Romantický príbeh z pera Lucie Braunovej. Je to jej skvelá prvotina, ktorá zlomí srdce každej žene, ktorá ju prečíta. Krásny príbeh lásky, ktorý nám odzrkadľuje to, že si máme vážiť všetko, čo máme a čo nám život ponúka. Amélia to okúsila s Adamom tiež. Spojí ich nakoniec niečo? Alebo ostane ich láska nenaplnená? Príbeh má veľa zvratov, miestami hororové chvíle, no hlavne veľa pekných okamihov. Je to príbeh, ktorý sa môže odohrávať kdekoľvek okolo nás.

Autorka: Dominika Slavkovská

https://www.blogabcknihy.sk/nic-krajsie-by-uz-naozaj-nikdy-neprislo/